Bc. Veronika Adamčíková

Diplomová práce

Marketingová komunikační strategie restaurace

Marketing communication strategy of a restaurant
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení stavu marketingové komunikace vybrané restaurace, výběr neefektivních postupů a návrh vhodnější komunikační strategie. V teoretické části bude představena marketingová komunikace, její nástroje a marketing služeb. Praktická část bude obsahovat sekundární výzkum na základě dostupných informací a dat a dále primární výzkum pro získání zpětné vazby od zákazníků ohledně …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the state of marketing communication of a selected restaurant, identify ineffective practices, and propose a more suitable communication strategy. The teoretical part will introduce marketing communication, its tools and marketing of services. The practical part will include secondary research based on available information and data, as well as primary research …více
 

Klíčová slova

marketing komunikace strategie
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xucd7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Žaneta Stránská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma