Ondřej Němeček

Diplomová práce

Marketing ve zdravotnictví České republiky

Marketing of health care in the Czech republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingu ve zdravotnictví České republiky jako nově vznikající problematikou. Popisuje rozdíly mezi trhem zdravotnickým a ostatními trhy, popisuje dosažené poznatky o marketingových strategiích, které jsou na tento trh aplikovány. Dotýká se problematiky propagace zdravotnických služeb. Součástí je dotazníkový výzkum, který se zabývá názorem a přístupem veřejnosti …více
Abstract:
The diploma thesis deals with an emerging issue of the marketing of health care in the Czech Republic. It describes the differences between the medical market and other markets, and characterizes the formal knowledge of marketing strategies that are applied to this market. It concerns the issue of promotion of health services. A questionnaire-based research focused on the public opinion on the increasing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: Jaroslav Zlámal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.