Využití folkloru ve výtvarné tvorbě dětí předškolního věku – Helena Doleželová
Helena Doleželová
Bakalářská práce
Využití folkloru ve výtvarné tvorbě dětí předškolního věku
The use of folklore in pre-school children´s art work
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření výtvarného projektu ve vztahu k folkloru, zaměřeného na Valašsko. Ten se skládá z osmi tematických částí a byl aplikován ve vybrané mateřské škole. Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se předáváním poznatků o formách folkloru pomocí výtvarných činností dětem předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na sumarizaci teoretických poznatků literární …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create art project in a relation to folklore in Wallachia. It consists of eight themes and was applicate in the selected kindergarten. Thesis has an application character and deals with knowledge transfer of folklore forms with a help of art activities for preschool children. The theoretical part is focused on summarizing theoretical knowledge of folklore and art …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Vašíková, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Doleželová, Helena. Využití folkloru ve výtvarné tvorbě dětí předškolního věku. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Působení různých hudebních žánrů na výtvarný projev dítěte na 1. stupni ZŠ
Tereza BLÁHOVÁ -
Výtvarný projev jako způsob překonávání bariér u dětí s poruchou chování a emocí
Sára Slezáková -
Výtvarný projev předškolního dítěte ve speciální MŠ
Anna MADLOVÁ -
Nová média a výtvarný projev dítěte v předškolním věku
Zuzana Vystavělová -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování
Marie Bajnarová -
Výtvarný projev u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Natálie MYNAŘÍKOVÁ