Aneta VRŠANSKÁ
Bachelor's thesis
Green marketing v trende fast fashion
Green Marketing in the "Fast Fashion" Trend
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá green marketingom v trende fast fashion. Jej cieľom je analyzovať postoje slovenských spotrebiteľov a vplyv týchto postojov na ich správanie pri nákupe oblečenia šetrného k životnému prostrediu v rámci green marketingu. Teoretická časť predstavuje vymedzenie pojmu green marketing, ďalej sa zameriava na vplyv textilného a odevného priemyslu na životné prostredie a definuje …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with green marketing in the fast fashion trend. The aim is to analyse attitudes of Slovak consumers and the impact of these attitudes on their behaviour during purchase of eco-friendly clothing within green marketing. The theoretical part represents defining of green marketing, furthermore, it focuses on the impact of textile and clothing industry on the environment and defines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRŠANSKÁ, Aneta. Green marketing v trende fast fashion. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / English Philology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Analýza postojů spotřebitelů ke značce kvality ZK SK
Veronika Pitlová -
Analýza spokojenosti zákazníků v maloobchodě Čajovňa Alžbetka
Alžbeta Hotová -
Analýza marketingovej komunikácie vo vybranom podniku
Gabriela Petáková -
Analýza rizík rozvoja hotelového zariadenia
Adam Šuránsky -
Analýza konkurenceschopnosti firmy Base Camp, s. r. o.
Laura Holíncová -
Analýza spokojnosti zákazníkov klubu Astoria Fit&Gym
Tímea ŠTRBÁKOVÁ -
Analýza nákupního chování Generace Y
Andrea Slížová -
Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku
Samuel Zajíček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights