Vyhodnocení postavení vybraných značek koncernu VW na českém trhu – Vojtěch Novotný
Vojtěch Novotný
Bakalářská práce
Vyhodnocení postavení vybraných značek koncernu VW na českém trhu
Evaluation of the position of selected brands among the VW AG on the Czech market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě vlastního výzkumu vyhodnotit postavení značek Audi, Seat, Škoda Auto a Volkswagen mezi sebou v koncernu VW AG, jakož i určit, jak jsou značky a rozdíly mezi nimi vnímány v očích zákazníků i dealerů a jakou roli hraje velmi obdobný softwarový i hardwarový základ, jímž je u porovnávaných vozů koncernová platforma MQB. Šetření proběhlo na modelech, které zkoumané …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the position of selected brands and models among the VW AG, represented by Audi, Seat, Škoda Auto and Volkswagen, as well as to determine how brands and differences between them are perceived in the eyes of customers and dealers. Furthermore, it is important to analyze what role is played by a very similar software and hardware basis, being the MQB platform …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82903
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Veronika Mokrejšová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82903
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Analýza trhu a úrovně digitalizace automotive v oblasti ASEAN, ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Frýbová -
Aplikace legislativních požadavků Evropské Komise v oblasti automotive v podmínkách Škoda Auto a.s.
David Rous -
Závislosť na práci a pracovný well-being na pracovisku v motorovom centre Škoda Auto
Nikola Čierniková -
Strategic Analysis of ŠKODA AUTO a.s.
Marat Amangeldinov -
Risk management a strategie snižování finančních rizik v automobilovém průmyslu: případ Škoda Auto.
Vladimir Shchetinin -
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
František Jůzl -
Persuasion in Werbetexten von ŠKODA AUTO. Schwerpunktthema: Elektromobilität.
Simonetta Šmídová