Vojtěch Novotný

Bakalářská práce

Vyhodnocení postavení vybraných značek koncernu VW na českém trhu

Evaluation of the position of selected brands among the VW AG on the Czech market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě vlastního výzkumu vyhodnotit postavení značek Audi, Seat, Škoda Auto a Volkswagen mezi sebou v koncernu VW AG, jakož i určit, jak jsou značky a rozdíly mezi nimi vnímány v očích zákazníků i dealerů a jakou roli hraje velmi obdobný softwarový i hardwarový základ, jímž je u porovnávaných vozů koncernová platforma MQB. Šetření proběhlo na modelech, které zkoumané …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the position of selected brands and models among the VW AG, represented by Audi, Seat, Škoda Auto and Volkswagen, as well as to determine how brands and differences between them are perceived in the eyes of customers and dealers. Furthermore, it is important to analyze what role is played by a very similar software and hardware basis, being the MQB platform …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Veronika Mokrejšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82903