Bc. Martina Zelinková

Diplomová práce

Celebrity endorsement v marketingu sociálních sítí

Celebrity endorsement in Social networks marketing
Anotace:
Téma diplomové práce představuje využití nástroje celebrity endorsement v marketingu sociálních sítí a snahu o interpretaci způsobů zapojování celebrit do online komunit vytvořených v rámci zavedených platforem. Důraz je kladen na společnosti a jednotlivce, pro které je internet ve 21. století základnou komunikace. Hlavním cílem práce je v kontextu moderních informačních technologií ověřit vliv známých …více
Abstract:
The theme of this diploma thesis introduces using of celebrity endorsement as a tool in Social networks marketing and an effort for interpretation of methods in connecting celebrities to online communities created under the terms of established platforms. It puts emphasis on companies and individuals for which the internet in 21st century is a base of communication. The main aim of thesis is to verify …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace