Ing. Milan Pluháček

Bachelor's thesis

Marketingový mix společnosti

Companys marketing mix
Abstract:
Cílem bakalářské práce Marketingový mix společnosti je analýza současného stavu marketingového mixu podniku Dubar s.r.o. a následně doporučení, které slouží k optimalizaci stávajícího či tvorbě nového marketingového mixu. V teoretické části jsou uvedeny teoretická východiska marketingového mixu a jeho jednotlivých složek. V části praktické je kromě analýzy marketingového mixu využito i situační analýzy …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis „Company’s Marketing Mix” is analysis of current marketing mix of company Dubar s.r.o and builds up recommendations, which could be used for optimization current marketing mix or for creation the new one as well. The theoretical part of thesis contains theoretical basis of marketing mix including individual factors such as price, promotion, place and product. In the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Jiří Wagner
  • Reader: Ing. Richard Mičánek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms