Bc. Michal Schweineker
Bakalářská práce
Finanční analýza podniku
Financial analysis of the company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Finanční analýza podniku“ je definovat pojem finanční analýza a jeho metody a následně tyto poznatky aplikovat na konkrétní podnik. Hlavním cílem je zhodnotit finanční zdraví podniku a snaha předpovědět jeho budoucí vývoj. První část je zaměřena na vymezení pojmu finanční analýza a popis jejich metod. V druhé části jsou tyto metody uplatněny na podniku Rudolf Jelínek a. …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis: “Financial analysis of the company” is to define subject financial analysis and its methods and then to apply these knowledge on particular company. The main goal is to evaluate financial health of the company and trying to predict its future development. The first part is concentrated on describing the subject financial analysis and its methods. In the second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t2kp0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Richter
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Miroslava Nová -
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
Tereza NOVÁKOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí pro vybraný podnik
Nikola FEJTOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí vybrané firmy
Václav HANSA -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň