Daniel Drdla

Bachelor's thesis

Existuje "spotřební" reklama na automobil?

1. Theoretical part: Does "Consumer" Advertisement of Cars Exist? - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D. 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematical Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 12 Minutes or Project Part of Theoretical Bachelor Thesis - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D.
Abstract:
Bakalářská práce vychází z výzkumné otázky, zda je možné přistoupit k tvorbě audiovizuálních reklam na automobily obdobně jako k reklamám na spotřební zboží. V rámci teoretické části definuje kategorii "spotřebních" reklam a ukazuje metody a principy, které využívají. Za pomocí komparační analýzy budou porovnány tradiční reklamy na běžné spotřební zboží s reklamami na auta. Na základě získaných poznatků …more
Abstract:
The bachelor thesis is based on the research question of it is possible to approach the creation of audiovisual advertisements for cars similarly to advertisements for consumer goods. In the theoretical part, it defines the category of "consumer" ads and shows the methods and principles they use. With the help of comparative analysis, traditional advertisements for common consumer goods will be compared …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Drdla, Daniel. Existuje "spotřební" reklama na automobil?. Zlín, 2021. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe