Zuzana Karcagiová

Bakalářská práce

Využití nástrojů marketingového mixu v hotelnictví

Using of marketing mix in hospitality
Abstract:
This bachelor´s thesis is focused on analysis of marketing mix tools in an existing hotel, the Motel One Prague. The thesis research will result in either confirmation or dissaproval of underlying hypothesis. The bachelor´s thesis is structured into three main sections, while every section focuses on particular content. The theoretical part describes findings, analytical sections focuses on research …více
Abstract:
Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu nástrojov marketingového mixu existujúceho hotela. Konkrétne ide o hotel Motel One Prague, ktorý je v Prahe novým hotelom. V práci je vykonaný prieskum, ktorý môže vyvrátiť, alebo potvrdiť stanovenú hypotézu. Práca je rozdelená do troch veľkých kapitol, pričom každá má iný obsah. Teoretická časť opisuje odborné poznatky, v analytickej časti je robený výskum …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
  • Oponent: Ing. Eliška Smotlachová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví