Bc. Iveta Šabatová

Master's thesis

Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku

The Analysis of Instruments, Techniques and Effectivity of PR Campaign in a Particular Company
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou public relations ve specifickém prostředí vysoké školy. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé kroky nutné ke zjištění a stanovení cílů public relations a výběru vhodné marketingové a komunikační strategie. V aplikační části je zpracována současná činnost oddělení public relations na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze. Součástí marketingové komunikace je …more
Abstract:
This thesis deals with the issues of public relations on the specific background of the Czech Technical University (CTU) in Prague. In the theoretical part there are being discussed the important steps for specifying goals of public relations and then choosing the right strategy in terms of marketing and communication. In the application part, the public relations activities of the Faculty of Electrical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní