Bc. Ondřej ŠÍR
Diplomová práce
Distribuční strategie
Distribution Strategy
Anotace:
V této práci vyčleňuji dvě základní kapitoly: Distribuce českých filmů a Distribuce zahraničních filmů, přičemž ze zahraničních vyčleňuji zvlášť evropské filmy. Ukazuje se, že z hlediska distribuční strategie vznikají tři skupiny filmů, z nichž každá vyžaduje odlišný způsob distribuční práce. Distributor českého filmu může do velké míry spoléhat na domácí zázemí a pomoc tvůrců při propagaci, jen těžko …víceAbstract:
I divide my paper into two main sections: The distribution of Czech films and The distribution of foreign films, which I further subdivide into European films and the others. It seems that in terms of distribution strategy there are three groups of films, each of which requires a different method of a distribution work. A distributor of a Czech film can largely rely on domestic support and assistance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2010
Identifikátor:
81211
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Luboš Ptáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÍR, Ondřej. Distribuční strategie. Olomouc, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Česká filologie - Filmová věda
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe katolické církve v českém filmu
Anežka Šujanová -
Analýza a interpretace hraného filmu s tematikou dějin 20. století ve výuce dějepisu.
Kateřina KYJOVSKÁ -
Cimrman u filmu aneb jak Ladislav Smoljak vyměnil jeviště za filmovou scénu
Ondřej Toužimský -
Vztah tvůrce a díla v současném českém animovaném filmu
Dita Stuchlíková -
Propagace českého filmu v zahraničí: Od Filmexportu po České filmové centrum
Barbora Poláčková -
Možnosti využití českého hraného filmu ve výuce dějepisu. Reflexe významných událostí a mezníků moderních dějin v českém hraném filmu od roku 1989.
Kateřina KUNDRÁTOVÁ -
Časy se mění, lidé se mění, zápletka zůstává. Tři hlavní tendence českého hraného životopisného filmu po roce 1989.
Jiří Kotouček -
Proměny českého kriminálního filmu v počátcích normalizace (1970-1975)
Tomáš Marek
Název
Vložil
Vloženo
Práva