Bc. Alena Gregorová

Bakalářská práce

Event marketing a možnosti jeho aplikace

Event Marketing and Possibilities of Its Application
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje event marketingu – odvětví marketingu, které působí na emoce zákazníků. Zabývá se typologií eventů a postavení event marketingu v rámci marketingového mixu. V praktické části ukazuje jeho využití v praxi. Na základě poznatků z teoretické části je popsán a zhodnocen event společností O2 a Avon.
Abstract:
The bachelor thesis deals with event marketing – branch of marketing which works with customers emotions. It is concerned with event typology and positon of event marketing within the marketing mix of a company. The practical part of the thesis reflects its application in real conditions. According to the findings of theoretical part there are O2 and Avon events described and evaluated.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní