Bc. Miroslav Strnad

Diplomová práce

Tvorba marketingové strategie v online prostředí

Creating of marketing for company in online ambient
Anotace:
Tato práce popisuje marketingovou strategii pro zcela no-vý elektronický obchod. Obchodní záměr staví na zkušenos-tech z několikaletého provozu elektronického magazínu. Elektronický magazín se zaměřuje na novinky z oblasti mo-bilních telefonů značky Apple. Plánovaný elektronický ob-chod bude nabízet příslušenství pro tyto mobilní telefony a bude vyuţívat moţností fungujícího magazínu. Cílem této práce …více
Abstract:
This paper describes the marketing strategy for a brand new e-commerce. Business plan builds on the experience of many years of operation of the electronic magazine. Elec-tronic magazine focusing on news from the mobile phone Apple. The planned e-commerce will offer accessories for these mobile phones, and will exploit the possibilities functioning magazine. The aim of this work is to create a marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Petr Krul

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní