Analýza podniku a inovace vybraných subsystémů – Bc. Lucie Michalisková
Bc. Lucie Michalisková
Master's thesis
Analýza podniku a inovace vybraných subsystémů
Analysis of Company and and innovation of selected subsystems
Abstract:
Předmětem práce je analýza konkrétního podniku po interní i externí stránce a následná inovace vybraných subsystémů. Vybrané analýzy popsané v teoretické části a praktické poznatky přispěly ke zhodnocení celkového stavu podniku. Výsledky těchto analýz sloužily k vyhodnocení nedostatků v podniku a následnému navržení inovací k eliminaci těchto nedostatků.Abstract:
The object of this work is the analysis of a particular company, after internal and external, and the subsequent innovations selected subsystems. Selected analyzes described in the theoretical and practical knowledge contributed to the assessment of the overall condition of the company. The results of these analyzes were used to evaluate the deficiencies in the company and the subsequent design innovation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/uax08/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
- Reader: Ing. Dušan Jamný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza společnosti Moira CZ, a.s.
Terezie Hudcová -
Strategická a finanční analýza veřejně obchodované společnosti
Eliška Macháčková -
Analýza vnitřních zdrojů vybrané společnosti
Barbora Šigutová -
Strategická analýza podniku
Lucie Jetelinová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Strategická analýza a její význam pro konkurenceschopnost podniku Nápoje spol. s r.o.
Jan Vejražka -
Strategická analýza stavebního podniku
Simona Jursová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová