Kateřina MOTYČKOVÁ

Bakalářská práce

Začleňování dětí z marginalizovaných skupin do vzdělávacího systému základních škol z pohledu pedagoga

Inclusion of children from marginalized groups in the educational system of primary schools from the perspective of the teacher
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Začleňování dětí z marginalizovaných skupin do vzdělávacího systému základních škol z pohledu pedagoga je zaměřena na postoje pedagogů vůči inkluzi. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů jako inkluze či integrace. Dále na historický vývoj inkluze napříč světem. Důležitá je i kapitola, která se zaměřuje na legislativní rámec problematiky. Dále se zaměřuje …více
Abstract:
The bachelor's thesis entitled Inclusion of children from marginalized groups in the educational system of primary schools from the perspective of a pedagogue is focused on the attitudes of pedagogues towards inclusion. The theoretical part focuses on the definition of basic terms such as inclusion or integration. Next, the historical development of inclusion across the world. The chapter that focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Laštovková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOTYČKOVÁ, Kateřina. Začleňování dětí z marginalizovaných skupin do vzdělávacího systému základních škol z pohledu pedagoga. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta