Ing. Petr Paulín

Master's thesis

Mystery Shopping v řízení kvality služeb

Mystery Shopping in Service Quality Management
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá v posledních letech velice módní metodou kontroly kvality služeb, kterou je Mystery shopping. V úvodní teoreticko metodologické části se tato práce zaměřuje především na prezentaci teoretických poznatků, získaných z odborné literatury. První kapitola je věnována kvalitním službám jako takovým a zákaznickému servisu. Následující kapitola se zabývá pojmem Mystery shopping …more
Abstract:
This Graduation Theses is engaged in lately very popular method of evaluation of service quality, which is called Mystery shopping. At the first theoretical methodology part, this work focuses mainly on prezentation of theorytical observations, obtained from special literature. The first chapter is dedicated to service quality as a whole and to customer service. Next chapter is concerned with therm …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Reader: Ing. Petr Vaškovic

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní