Mgr. Petra NEUDEKOVÁ
Master's thesis
Selfpromotion Prima TV
Selfpromotion Prima TV
Abstract:
Stejně jako jiné televize, i Prima má svůj autopropagační pořad, jehož prostřednictvím promuje především vlastní tvorbu. Vzhledem ke konkurenci už dnes ale nestačí pouze prezentovat záměr, je potřeba doplnit jej o prvky, které ozvláštní, o přidanou hodnotu. Všechny tři české televize mají téměř stejnou akvizici a většinu filmů už diváci viděli dříve na jiném programu. Promotion k těmto pořadům tedy …moreAbstract:
In the same way as the other TV stations, Prima has its own promotional programme and through this programme Prima is promoting its own production. Because of competition between the others TV stations it is not enough to present just intention, but the promotion needs to be included by the special parts which can rise whole production. All three Czech TV stations have same acquisition and the viewer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2726
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2006
- Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEUDEKOVÁ, Petra. Selfpromotion Prima TV. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Zaostřeno na pétanque - rozhlasová reportáž
Jiří Grepl -
Komparace reality show se zaměřením na reality show Big brother a VyVolení
Martina Hrůnková -
Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV-VyVolení 1 a VyVolení 2
Zlata BIEDERMANNOVÁ -
Komunikace v televizní reality show
Lucie BARBAPOSTOLOSOVÁ -
Realizace reality show Vyvolení
Petr Koza -
Formát reality show jako nosič reklamních sdělení
Eva ŠIKL BUREŠOVÁ