Mgr. Petra NEUDEKOVÁ

Master's thesis

Selfpromotion Prima TV

Selfpromotion Prima TV
Abstract:
Stejně jako jiné televize, i Prima má svůj autopropagační pořad, jehož prostřednictvím promuje především vlastní tvorbu. Vzhledem ke konkurenci už dnes ale nestačí pouze prezentovat záměr, je potřeba doplnit jej o prvky, které ozvláštní, o přidanou hodnotu. Všechny tři české televize mají téměř stejnou akvizici a většinu filmů už diváci viděli dříve na jiném programu. Promotion k těmto pořadům tedy …more
Abstract:
In the same way as the other TV stations, Prima has its own promotional programme and through this programme Prima is promoting its own production. Because of competition between the others TV stations it is not enough to present just intention, but the promotion needs to be included by the special parts which can rise whole production. All three Czech TV stations have same acquisition and the viewer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2726

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2006
  • Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NEUDEKOVÁ, Petra. Selfpromotion Prima TV. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications