Dominik Navrátil

Bakalářská práce

A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc

Marketing Strategy of Fitness Sokol Olomouc
Abstract:
The primary aim of my thesis is to discover the level of satisfaction of Fitness Sokol customers and suggest possible measures which can be applied to increase not only satisfaction, but also turnout of the fitness centre. The theoretical part begins with the characterization of services and puts them in connection with fitness sector, moreover includes introduction into marketing mix, SWOT analysis …více
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami tohoto Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra. Teoretická část začíná popisem toho, co jsou to vlastně služby a dává je do souvislosti s fitness sektorem, dale zahrnuje také představení (popis) marketingového mixu, swot analýzy a marketingové …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Navrátil, Dominik. A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe