Uživatelské rozhraní mobilní aplikace – Barbara Bártková
Barbara Bártková
Bakalářská práce
Uživatelské rozhraní mobilní aplikace
User Interface Design for Mobile Application
Anotace:
Žijeme v digitální éře, která s sebou přináší stále vzrůstající zájem o mobilní aplikace. Chytré telefony zastávají důležitou roli v našem každodenním životě. Zajišťují komunikaci, informace, zábavu a vyplňují náš volný čas. Nadprůměrná produkce mobilních aplikací se snaží pokrýt každou jednu složku našeho bytí. Tato snaha pak logicky vyústí ve velké množství nekvalitně zpracovaných uživatelských prostředí …víceAbstract:
We live in a digital era, which consists of increasing interest in mobile applications. Smartphones play an important role in our daily life. They are all about the ability to communicate, access information and entertain anytime, anywhere. The mass production of mobile apps is trying to affect each part of our existence. This effort logically leads to big amount of poorly made user interfaces. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bártková, Barbara. Uživatelské rozhraní mobilní aplikace. Zlín, 2014. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl značky a její propagace v online prostředí
Šimon Kořán -
Chytré telefony v každodennosti jejich uživatelů: život v situačním mixu
Romana Pištěková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Ulzhalgas Ordabek -
Komunikace mezi zdravotnickým záchranářem a lékařem v přednemocniční péči
Pavel Ježek -
Marketingová komunikace na platformě chytrých telefonů
Jakub Ratislav -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
Eliška Doubravová -
DESIGN OBALU PRŮMYSLOVÉHO VÝROBKU
Michaela VYSKOČILOVÁ