Mgr. Veronika Kriklová

Master's thesis

Autenticita v reklamě

Authenticity in Advertising
Abstract:
Tato diplomová magisterská práce pojednává o autentických prvcích v reklamě a jejich spojitosti s vyšší angažovaností online publika na sociálních sítích. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o autenticitě jako takové, o její důležitosti pro spotřebitele, jejích podobách a prvcích v nichž se v online reklamě objevuje. Druhá část práce, výše uvedená, pak …more
Abstract:
This master's thesis examines the elements of authenticity in advertising and their subsequent association with higher engagement of online audiences on social media. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part discusses authenticity as such, its importance for consumers, its forms and the elements in which it appears in online advertising. The second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
Culture Management / Culture Management

Theses on a related topic