Spokojenost klientů a její vliv na úspěch firmy – Henrich Tischler
Henrich Tischler
Diplomová práce
Spokojenost klientů a její vliv na úspěch firmy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spokojeností klientů a jejím vlivem na úspěch firmy. Téma je aplikováno na společnost působící na trhu organizací, která zákazníkům poskytuje služby. Hlavní struktura práce je členěna do dvou základních oblastí, část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o specifikách služeb a jejím marketingu, porovnává nejzásadnější rozdíly mezi trhem organizací a trhem spotřebitelů …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on a customer satisfaction and its influence on a company’s success. The theme is applied on the company operating in the market that provides services for customers. The main structure of the thesis is divided into two main parts: theoretical and practical. The theoretical part discusses the specifics of services and their marketing and compares the most crucial differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing prodeje nemovitostí
Dmitrii Ivanov -
Změny v organizaci nákupu v kontextu pandemie COVID-19
Adam Palivec -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Zhodnocení procesů a spokojenosti zákazníků v podniku poskytujícím služby facility managementu
Aleš Horčička -
Vliv stylu řízení na spokojenost pracovníků v sociálních službách
Milena Strasserová -
Spokojenost zaměstnanců společnosti SAP Services s.r.o. s pracovním prostředím
Alexandra Chmelíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Spokojenost seniorů s poskytováním pečovatelské služby na Blanensku
Gabriela Filoušová