Ing. Tomáš Vaněk

Bachelor's thesis

Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku (firmy) pomocí event marketingu

Increasing of competitiveness the selected company (companies) with event marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá jedním z relativně nových nástrojů marketingové komunikace a to event marketingem. V cizině ale i v České republice jeho význam prudce roste. Cílem této práce je analyzovat problematiku event marketingu v rámci integrované marketingové komunikace a zároveň jeho praktického využití. V první části se práce věnuje teoretickému náhledu na problematiku event marketingu. Praktická …more
Abstract:
The Bachelor work deals with one of relatively new marketing communication tools called event marketing. In foreign countries, but also in the Czech Republic, its importance has grown rapidly. The aim of this work is to analyze the problems of event marketing within integrated marketing communications and its practical use. The first part of the work deals with theoretical insight into the problems …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní