Ing. Tomáš Vaněk

Bakalářská práce

Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku (firmy) pomocí event marketingu

Increasing of competitiveness the selected company (companies) with event marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jedním z relativně nových nástrojů marketingové komunikace a to event marketingem. V cizině ale i v České republice jeho význam prudce roste. Cílem této práce je analyzovat problematiku event marketingu v rámci integrované marketingové komunikace a zároveň jeho praktického využití. V první části se práce věnuje teoretickému náhledu na problematiku event marketingu. Praktická …více
Abstract:
The Bachelor work deals with one of relatively new marketing communication tools called event marketing. In foreign countries, but also in the Czech Republic, its importance has grown rapidly. The aim of this work is to analyze the problems of event marketing within integrated marketing communications and its practical use. The first part of the work deals with theoretical insight into the problems …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní