Bc. Vladimír Šrámek

Bakalářská práce

Hudba v obchodním prostředí

Music in the business environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hudbou, jako jednou ze složek atmosféry v obchodním prostředí. Vedle designu, osvětlení, vůně a mnoha dalších prvků, je hudba neodlučitelným faktorem, který působí na zákazníky a jejich prožitek při nakupování. Pakliže je zákazník daným prostředím emocionálně uspokojen, je ochoten utrácet daleko více peněz, než v prostředí, kde i jeden z výše uvedených faktorů chybí. Práce …více
Abstract:
This thesis deals with music as one of the components of the atmosphere in the business environment. Besides design, lighting, smell and many other elements, the music is a factor that has an effect on customers and their shopping experience. When the customer is emotionally satisfied with the enviroment, he is prepared to spend there much more money than in an environment where there is any of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 2. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda