Bc. Jaromír Heřmanský

Diplomová práce

Úspory paliv v propagaci osobních automobilů - na příkladu 3 značek

Fuel savings in advertising/promotion for passenger cars - on the example of three brands
Anotace:
Práce na téma „Úspory paliv v propagaci osobních automobilů – na příkladu 3 značek“ si klade za cíl v první části provést analýzu automobilového trhu a současného vozového parku provozovaného v České republice. Ve druhé části se práce zabývá detailní analýzou komunikačních aktivit 3 vybraných automobilových značek s ohledem na propagaci argumentu úspory paliva. Hlavní cíl práce je tedy posouzení vhodnosti …více
Abstract:
The thesis on "The fuel savings in advertising cars - for example 3 brands“ aims in the first part to analyze the current car market and present car park operating in Czech Republic. In the second part the thesis deals with a detailed analysis of communication activities of 3 selected automotive brands with regard to the promotion of fuel savings argument. The main aim of the work is to assess the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní