Analýza nástrojů politického marketingu v propagandě NSDAP. – Bc. Filip VÍTEK
Bc. Filip VÍTEK
Master's thesis
Analýza nástrojů politického marketingu v propagandě NSDAP.
The analysis of the tools of the political marketing in the propaganda of the NSDAP.
Abstract:
Tématem této práce je analýza nástrojů politického marketingu v propagandě NSDAP. Cílem práce je zjistit, zda v sobě nacistická propaganda obsahovala prvky moderních volebních kampaní. Moderní volební kampaně jsou dnes předmětem studia disciplíny politického marketingu. Proto se první část práce snaží vymezit rozdíl mezi propagandou a politickým marketingem. Autor si stanovuje vlastní definici propagandy …moreAbstract:
The topic of this thesis is the analysis of the tools of the political marketing in the propaganda of the Nazi Party. The objective of this work is to analyze if the Nazi propaganda used and incorporate the elements of the modern political campaigns. The modern political campaigns are the subject of the study of the political marketing discipline. Therefore the first part of this thesis tries to define …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2016
Accessible from:: 22. 6. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÍTEK, Filip. Analýza nástrojů politického marketingu v propagandě NSDAP.. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Politics / Politology
Theses on a related topic
-
Propaganda v nacistickém Německu: postupy a techniky
Radek Uhlíř -
Propaganda v rámci nacistického Německa a socialistického Československa
Jitka Sláviková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights