Barbora Randáková

Diplomová práce

Zařazení úkolového vyučování do hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy

Implementing Task-Based Language Teaching in English Lessons at Elementary School
Anotace:
Diplomová práce je věnována možnosti zařazení úkolově-orientovaných aktivit do běžných hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Cílem mé práce je ověřit v praxi, zda jsou úkolově-orientované aktivity pro žáky motivující a přispívají ke smysluplnému a aktivnímu zapojení žáků do výuky. Teoretická část pojednává o metodách a přístupech při výuce anglického jazyka, dále se zaměřuje na charakteristiku …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the possibility of using Task-Based Language Learning in regular EFL classes at primary school. The main aim is to find out whether it is possible to use tasks as a motivational and meaningful tool in EFL classes and if it stimulates pupil's active participation. The theoretical part of the thesis is focused on the description of different methods used in EFL teaching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Randáková, Barbora. Zařazení úkolového vyučování do hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technická univerzita v Liberci

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy