Lucie MOLČANOVÁ

Bachelor's thesis

Preventivní programy Policie ČR při řešení sociálně patologických jevů žáků ZŠ

Police prevention programs to address socio-pathological phenomena of primary school pupils
Abstract:
V mé bakalářské práci jsem se zabývala řešením sociálně patologických jevů u žáků základních škol prostřednictvím preventivních programů Policie ČR. Zjišťovala jsem, jak vstup bezpečnostních složek do škol vnímá odborná veřejnost (pracovníci policie, učitelé) i samotní žáci. Tato práce by měla přispět ke zdokonalení práce preventistů a všech osob, které vstupují do škol s tématem ?prevence kriminality …more
Abstract:
In my bachelors work I was occupied with the solution of primary school students? socio-pathological phenomenons through preventive programs of police ČR. I inquired how the professional community (police workers, teachers) and students themselves perceives the admission of security forces in schools. This work should contribute to improvement of work of the prevention officers and all persons entering …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Accessible from:: 25. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jiří Souček

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MOLČANOVÁ, Lucie. Preventivní programy Policie ČR při řešení sociálně patologických jevů žáků ZŠ. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy