Bc. Žaneta Badlíková

Master's thesis

Kreativita v mediálním plánování

Creativity in media planning
Abstract:
Tématem diplomové práce je kreativita v mediálním plánování reklamních kampaní. Cílem diplomové práce vysvětlit význam zapojení kreativity do mediálního plánování a popsat vybrané způsoby, jakými se o to lze pokusit. Vedlejším cílem diplomové práce je analýza vlivu kreativity v mediálním plánování na vybraných příkladech reklamních kampaní. Téma práce jsem si zvolila díky osobním zkušenostem z podnikání …more
Abstract:
The topic of my thesis is the creativity in media planning, used in the preparation of advertising campaigns. The main goal of this thesis is to explain the role of creativity in media planning and to offer certain ways, how to be creative. The secondary goal is to demonstrate the effects, of creativity being used, on some practical examples of advertising campaigns. Due to my personal experience with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2013
  • Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní