Analýza komunikačního mixu vybrané společnosti – Eliška Kotalová
Eliška Kotalová
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu vybrané společnosti
A Company Communication Mix Analysis
Anotace:
Marketingový mix je velice obsáhlý, a tak popisuji jen určitou část, kterou využiji ve své bakalářské práci k co nejlepšímu popsání analýzy komunikačního mixu. Budu se zabývat touto problematikou, abych mohla pomoci firmě k vylepšení komunikace se zákazníky. V bakalářské práci popisuji firmu, se kterou spolupracuji a od které mám poskytnuty informace ke zpracování. Ve třetí části práce popisuji teoretický …víceAbstract:
Marketing mix is vast thing and therefore I describe only a specific part, which I can use in my thesis, for the best description of communication mix analysis. I will deal with this problematic topic so that I can improve the company’s communication with customers. I describe firm, with which I cooperate, in my thesis and I have all information for analysis from this company. I will describe theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/98485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Kamil Bárta
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTALOVÁ, Eliška. \textit{Analýza komunikačního mixu vybrané společnosti} Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/m10lxh/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš