Mgr. Daniela KOVÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Současný svět billboardů
Recent World of Billboards
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá současným světem billboardů. Jejím cílem je zpracování a analýza problematiky billboardové reklamy. Důraz kladu na popis jejího postavení v systému marketingových komunikací. Zabývám se její charakteristikou, historií, vývojem a prostředky. Pokouším se také zmapovat metody výzkumu měření efektivnosti této formy propagace. Konec práce věnuji efektivitě billboardové komunikace …víceAbstract:
My bachelor work is about recent world of billboards. The aim of my work is to compile the billboard advertising in marketing communications from the way analysis of principles and differences in billboard communications. I deal with its charakteristic, history, development and agents. I try to map out all methods of research measure of effectiveness of this promotion form too. I give heed the end …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
531
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2005
- Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVÁŘOVÁ, Daniela. Současný svět billboardů. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
Tomáš Löbl -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Lucie Vochomůrková -
Venkovní reklama a umění
Jana VARNEROVÁ -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Současný svět billboardů - politický billboard
Jiří VEDRAL