Bc. Monika Skwarová

Diplomová práce

Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa

Marketing Plan Home for the Elderly Dům Sv. Josefa
Anotace:
Cílem práce je vytvoření návrhu marketingového plánu domova pro seniory Dům Sv. Josefa. Práce je rozvržena do dvou části: teoretické a praktické. Teoretická část práce je založena na studiu literatury vztahující se k dané problematice. Praktická část se zabývá vytvořením marketingového plánu. V rámci řešení byly využiti metody marketingových analýz, kterými jsou PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních …více
Abstract:
The aim of the thesis is creating of a marketing plan for home for the elderly Dům Sv. Josefa. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part was based on the study of literature related to this issue. The practical part was focused on creating of a marketing plan. There were used marketing methods such as PEST analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Skwarová, Monika. Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe