Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa – Bc. Monika Skwarová
Bc. Monika Skwarová
Diplomová práce
Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa
Marketing Plan Home for the Elderly Dům Sv. Josefa
Anotace:
Cílem práce je vytvoření návrhu marketingového plánu domova pro seniory Dům Sv. Josefa. Práce je rozvržena do dvou části: teoretické a praktické. Teoretická část práce je založena na studiu literatury vztahující se k dané problematice. Praktická část se zabývá vytvořením marketingového plánu. V rámci řešení byly využiti metody marketingových analýz, kterými jsou PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních …víceAbstract:
The aim of the thesis is creating of a marketing plan for home for the elderly Dům Sv. Josefa. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part was based on the study of literature related to this issue. The practical part was focused on creating of a marketing plan. There were used marketing methods such as PEST analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skwarová, Monika. Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová