Mariia Danylova

Bachelor's thesis

Firemní kultury firem e-commerce

Corporate culture of e-commerce companies
Abstract:
Tématem této bakalářské práce jsou firemní kultury firem působících v sektoru e-commerce. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové rozdíly ve vývoji kultury u tří organizací působících v oblasti B2C, B2B a C2C. Dále je také v práci stanoven dílčí cíl, kterým je navržení doporučení pro posílení firemní kultury. První část shrnuje teoretické poznatky zaměřené na zvolené téma. Metodou literární rešerše …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is corporate cultures of companies operating in the e-commerce sector. The main objective of the work is to identify key differences in the development of culture in three organizations operating in the field of B2C, B2B and C2C. In addition, a partial goal is also set in the work, which is to propose recommendations for strengthening the corporate culture. The first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Mgr. Jiří Kastner, MBA
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management