Alena Šišmová

Bachelor's thesis

Inovace marketingového mixu

Innovation of marketing mix
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématikou „Inovace marketingového mixu“. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového mixu u zvolené společnosti a následně navrhnout jeho celkovou inovaci. K lepšímu zhodnocení společnosti jsou provedeny analýza prostředí PEST a Porterův model pěti konkurenčních sil. Závěry z těchto analýz jsou použity jako vstupy do SWOT analýzy, která napomůže …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the theme "Innovation of the marketing mix". The aim of this work is to analyze and evaluate the current state of the marketing mix of the chosen company and then to propose its overall innovation. To better evaluate the company, PEST and Porter's model of five competitive forces, are analyzed. The main task is to propose an improvement in the company's marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eliška Smotlachová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze