Alena Šišmová
Bachelor's thesis
Inovace marketingového mixu
Innovation of marketing mix
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématikou „Inovace marketingového mixu“. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového mixu u zvolené společnosti a následně navrhnout jeho celkovou inovaci. K lepšímu zhodnocení společnosti jsou provedeny analýza prostředí PEST a Porterův model pěti konkurenčních sil. Závěry z těchto analýz jsou použity jako vstupy do SWOT analýzy, která napomůže …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the theme "Innovation of the marketing mix". The aim of this work is to analyze and evaluate the current state of the marketing mix of the chosen company and then to propose its overall innovation. To better evaluate the company, PEST and Porter's model of five competitive forces, are analyzed. The main task is to propose an improvement in the company's marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/15237/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Eliška Smotlachová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Finanční analýza společností Autobaterie s.r.o. a AUTOBATERKY s.r.o
Zuzana Sobolová -
Finanční analýza podniků Alu spol. s r. o., Pik spol. s r, o, a Uni spol. s r. o. na bázi účetních výkazů
Michael Krampl -
Finanční analýza společností Nestlé Česko, s. r. o., a Nestlé Slovensko, s. r. o.
Ján Hansko -
Finanční a konkurenční analýza společností ŠumavaNet s.r.o. a SporktNet s.r.o.
Sabina Janečková -
Aplikace přístupů strategického řízení: Případová studie Festa Musicale, z. s. a Festa Olomouc s. r. o.
Barbora Mikolášiková -
Finanční analýza společností SEMAG spol. s r.o. a Penam, a.s.
Martina Stuchlíková -
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková