Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Eliška Kocfeldová
Bc. Eliška Kocfeldová
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Plan of the marketing strategy for specific business entity
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybraný podnikatelský subjekt. První část se věnuje problematice marketingových strategií, srovnání jednotlivých přístupů a analýz. V druhé části seznamuje s podnikem, jeho aktuální situací, analyzuje současnou strategii a navrhuje novou nebo případné změny té stávající. Následuje návrh změn, sestavení rozpočtu a rozebrání nejdůležitějších …moreAbstract:
The goal of my thesis was to suggest the marketing strategy for the chosen business entity. The first part deals with the topic of marketing strategy in general, but also with comparing different approaches and analyses. In the second part it introduces with the facility, its current state and analyzes present strategy and suggests some changes or completely new one. Last, but not least it comes up …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/m2b14/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Lenka Procházková
- Reader: Ing. Hana Nováková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový proces obchodnej spločnosti
Renata Gräffingerová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Kamila Janečková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků