Bc. Eliška Kocfeldová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu

Plan of the marketing strategy for specific business entity
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybraný podnikatelský subjekt. První část se věnuje problematice marketingových strategií, srovnání jednotlivých přístupů a analýz. V druhé části seznamuje s podnikem, jeho aktuální situací, analyzuje současnou strategii a navrhuje novou nebo případné změny té stávající. Následuje návrh změn, sestavení rozpočtu a rozebrání nejdůležitějších …více
Abstract:
The goal of my thesis was to suggest the marketing strategy for the chosen business entity. The first part deals with the topic of marketing strategy in general, but also with comparing different approaches and analyses. In the second part it introduces with the facility, its current state and analyzes present strategy and suggests some changes or completely new one. Last, but not least it comes up …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lenka Procházková
  • Oponent: Ing. Hana Nováková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting