Ing. Zdeněk Mošna

Bakalářská práce

Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky

The importance of researching customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o významu samotného výzkumu potřeb, požadavků a očekávání (dále PPO) zákazníka, jeho důležitosti pro firmu nejen v krátkodobém, ale i dlouhodobém časovém horizontu. Vysvětluje také, co se pod samotným výzkumem skrývá, jaké formy může mít, co vše ho může ovlivňovat. Dále určuje význam rozsahu samotného výzkumu, trendy a budoucnost, společně s inovací tohoto výzkumu. V bakalářské …více
Abstract:
The thesis of the bachelor studing programm discusses the importance of research itself needs, requirements, expectations (next NRE)customer, its importance for the company not only in the short term but also long-term. It also explains what the research itself hidden forms which may be what all it can influence. Furthermore, the range itself determines the importance of research,trends and future …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní