Ing. Dominika Vachtová

Bakalářská práce

Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce

The role of marketing communication in the marketing management of the cities and municipalities
Anotace:
Tato bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na prvky komunikačního mixu a problematiku marketingu měst a obcí, tedy na městský marketing. V praktické části jsem se zabývala analýzou marketingového řízení městské části Praha 4. Dále jsem uvedla doporučení pro zlepšení marketingu a komunikace Úřadu městské části Praha 4.
Abstract:
This theses is focused on the theoretical elements of the communication mix and marketing problems of cities and municipalities, on the urban marketing. In the practical part I focused on the analysis of marketing management of district Prague 4. Furthermore, I mentioned recommendations for improving the marketing and communication of the Office district Prague 4.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní