Ing. Dominika Vachtová

Bachelor's thesis

Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce

The role of marketing communication in the marketing management of the cities and municipalities
Abstract:
Tato bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na prvky komunikačního mixu a problematiku marketingu měst a obcí, tedy na městský marketing. V praktické části jsem se zabývala analýzou marketingového řízení městské části Praha 4. Dále jsem uvedla doporučení pro zlepšení marketingu a komunikace Úřadu městské části Praha 4.
Abstract:
This theses is focused on the theoretical elements of the communication mix and marketing problems of cities and municipalities, on the urban marketing. In the practical part I focused on the analysis of marketing management of district Prague 4. Furthermore, I mentioned recommendations for improving the marketing and communication of the Office district Prague 4.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní