Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Ing. Dominika Vachtová
Ing. Dominika Vachtová
Bachelor's thesis
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
The role of marketing communication in the marketing management of the cities and municipalities
Abstract:
Tato bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na prvky komunikačního mixu a problematiku marketingu měst a obcí, tedy na městský marketing. V praktické části jsem se zabývala analýzou marketingového řízení městské části Praha 4. Dále jsem uvedla doporučení pro zlepšení marketingu a komunikace Úřadu městské části Praha 4.Abstract:
This theses is focused on the theoretical elements of the communication mix and marketing problems of cities and municipalities, on the urban marketing. In the practical part I focused on the analysis of marketing management of district Prague 4. Furthermore, I mentioned recommendations for improving the marketing and communication of the Office district Prague 4.Keywords
Marketing marketingová komunikace produkt public relations sponzoring veřejná správa marketingový komunikační mix městský marketing městská část úřad městské části Praha 4 reklama analýz /Marketing marketing communication product sponsorship public administration marketing communication mix city marketing district Office Prague 4 advertising analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s80uj/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš