Efektivita propagace sportovní události sportovní událostí – Tomáš Rak
Tomáš Rak
Diplomová práce
Efektivita propagace sportovní události sportovní událostí
Efektivita propagace sportovní události sportovní událostí
Anotace:
Diplomová práce přináší pohled na organizaci sportovní události Prague Riverside cross v Praze, která se koná za účelem zviditelnění sportu vodní slalom na divoké vodě v době konání Světového poháru ve vodním slalomu na divoké vodě v pražské Tróji a také za účelem přilákání obecenstva na tuto hlavní sportovní akci. Práce představí vymezení specifik propagace události událostí a zaměří se na efektivitu …víceAbstract:
Diploma thesis brings an insights into the organization of sports event Prague Riverside cross in Prague, which should showcase canoe slalom just before the ICF Canoe slalom World cup Prague 2015 and also bring the people to this main event. Diploma thesis will present specifics of event promotion by another event and it will focus on the effectiveness of such promotion on a specific example. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Petra Bedřichová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita titulní strany tiskovin z pohledu neuromarketingu
Naďa Nekorancová -
Reprezentace teen postav v televizních seriálech Skam a Skins
Adam KAMÍR -
Finanční analýza firmy KNOMI s. r. o.
Veronika Knotková -
Analýza internetových portálů finanční gramotnosti
Barbora Daňková -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Lucie MRÁZKOVÁ -
Analýza prostředků podpory prodeje soukromého nemocničního zařízení
Vladimír Brtník -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN