Sára Hölclová

Diplomová práce

Relaunch produktu Simply Cola v České republice

Relaunch of the product Simply Cola in Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou znovuuvedení produktu Simply Cola od Red Bullu na trh České republiky. Simply Cola byla poprvé uvedena na český trh v roce 2012, avšak bez jakékoliv reklamní kampaně. Relaunch produktu proběhl poté v letech 2016 a 2017 a cílem této práce je analyzovat, zda byl úspěšný.V teoretické části práce jsou informace týkající se marketingu, marketingové komunikace …více
Abstract:
This master thesis deals with the matter of relaunching the product Simply Cola in Czech Republic. The first launch of Simply Cola to czech market was in 2012 but there was no marketing campaign around it. Relaunch of the product was then in 2016 and 2017 and this work aims to analyse that the relaunch was successful.In theoretical part of the thesis there is information about marketing, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Eva Jíchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73062