Štěpánka Jakubcová

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníka v maloobchodě

Customer satisfaction in retailing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v konkrétní maloobchodní prodejně. Hlavním cílem práce je najít faktory ovlivňující spokojenost zákazníků. Teoretická část se věnuje základním pojmům a rešerši tohoto tématu. Základními tématy této části jsou maloobchod a spokojenost. Následuje metodická část, která rozebírá postup při marketingovém výzkumu, který byl využit při sběru dat, na kterých …more
Abstract:
The Bachelor’s thesis tackles customer satisfaction in a certain retail store. The main purpose is to find factors influencing the customer’s satisfaction. The theoretical part deals with basic concepts and review. The basic themes of this part are retail and satisfaction. A methodological part follows discussing the procedure of marketing research used for collection of data, as the basis for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management