Zkušenosti s využitím individuálního vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učení a chování – Veronika Žižková
Veronika Žižková
Bakalářská práce
Zkušenosti s využitím individuálního vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učení a chování
Experience with the use of an individual education plan for pupils with specific learning and behavioral disorders
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje specifickým poruchám učení a chování u žáků na střední škole se zaměřením na jejich individuální vzdělávací plány. Budou rozebrány především zkušenosti s využitím individuálních vzdělávacích plánů u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Cílem teoretické části je zmíněné poruchy vymezit, popsat jejich etiologii, symptomy a možnosti reedukace. Podrobněji bude charakterizován …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with specific learning disabilities and behaviors in high school students with a focus on their individual educational plans. In particular, experience with the use of individual educational plans for pupils with specific learning and behavioral disabilities will be explored.The aim of the theoretical part is to define the mentioned disorders, to describe their etiology, symptoms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽIŽKOVÁ, Veronika. \textit{Zkušenosti s~využitím individuálního vzdělávacího plánu u~žáků se specifickými poruchami učení a~chování}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/mwtkti/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran