Bc. Michaela Pelcová

Diplomová práce

Persuasive Language in Job Advertising of Multinational Corporations

Persuasive Language in Job Advertising of Multinational Corporations
Anotace:
Cílem této práce je analýza sta pracovních inzerátů úspěšných nadnárodních korporací, publikovaných na Internetu, za účelem popsání lingvistických prvků, které přispívají k přesvědčovací funkci inzerce. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou poskytnuty informace týkající se cílů práce, metodologie, nadnárodních korporací, rozdílů mezi mluveným a psaným jazykem …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze a corpus of 100 job advertisements of successful multinational corporations published on the Internet in order to describe its persuasive language. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part provides theoretical background information concerning hypotheses, reserach objectives, methodology, multinational corporations, characteristics …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta