Eva Tomanová

Bakalářská práce

Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě

Psychological aspects of marketing promotion in television advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou efektivity propagace v masmédiích, konkrétně pak využíváním psychologických aspektů v televizní reklamě. Práce propojuje proces kognitivního myšlení zahrnujícího fáze přijímání, zpracování a vyhodnocování informací se spotřebitelským chováním. Práce se zaměřuje primárně na psychologický význam emocí a jejich vliv na změnu chování potenciálních zákazníků. V tomto …více
Abstract:
The thesis deals with the efficiency of propagation in mass media, especially with the issue of the use of psychological aspects in television advertising. The thesis interlinks the basic principles of the cognitive process in the human mind (encompassing receiving, processing, and evaluating of information) with the consumer/customer behavior. More precisely, the focus is put on the psychological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace