Využitie Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej republike – Petra Šľachtová
Petra Šľachtová
Master's thesis
Využitie Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej republike
Využití Google Ad Grants neziskovými organizacemi v České republice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využíváním programu Google Ad Grants neziskovými organizacemi v České republice. Hlavním cílem je zjistit, jaký je přístup neziskových organizací k online marketingu, jaké je povědomí českých neziskových organizací o existenci programu Google Ad Grants, jaký je jejich přístup ke správě účtů Ad Grants a pro jaké segmenty neziskového sektoru je program určen. Výzkum proběhl …moreAbstract:
The diploma thesis analyses the use of Google Ad Grants program among NGOs in Czech Republic. The goal of the thesis is to determine the approach of Czech NGOs towards online marketing, find out what is the awareness of Czech NGOs about the exitance of Google Ad Grants, how they approach managing the Ad Grants accounts, and in what non-profit sectors NGOs can make use of this program. The research …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá využívaním programu Google Ad Grants neziskovými organizáciami v Českej Republike. Hlavným cieľom je zistiť aký je prístup neziskových organizácií k online marketingu, aké je povedomie českých neziskových organizácií o existencii programu Google Ad Grants, aký je ich prístup k správe účtov Ad Grants a pre aké segmenty neziskového sektoru je program určený. Výskum prebehol …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80339
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Petr Šíma
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace
Vojtěch Třísko -
Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Eva Terazová -
Online marketing vybraného podniku/značky
Wanda Lesley Ann Špániková -
Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska
Vilém Kulhavý -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Reklama neziskové organizace
Nikola Vitíková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová