Tereza Fantová
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity hudební kapely
Marketing activities of music band
Abstract:
Tato bakalářská práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Jejím cílem je analýza marketingových aktivit kapely TEREZA FANTOVÁ & STAFF, interpretace výsledků a následné návrhy vlastního řešení. V teoretické části popisuji metody a nástroje, pomocí kterých jsou zpracována data pro analýzu, objevuje se v ní i základní pilíř marketingu, kterým je marketingový mix. V části praktické představuji …moreAbstract:
This bachelor thesis is divided into practical and theoretical part. Its aim is the analysis of the marketing activities of the band TEREZA FANTOVÁ & STAFF, the interpretation of the results and subsequent suggestions of the own solution. In the theoretical part I describe the methods and tools, by which I processed the data for the analysis, it also presents the basic pillar of marketing, which is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69957
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Ondřej Ťoukálek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69957
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová