Chytrá síť perspektivou obchodních společností – Mgr. Jaroslav Panák
Mgr. Jaroslav Panák
Diplomová práce
Chytrá síť perspektivou obchodních společností
Smart grids from the perspective of retailers
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli obchodních společností při implementaci chytrých sítí v rámci sociotechnické tranzice a přijímání disruptivních inovací. Prostřednictvím analýzy rozhovorů s manažery předních českých energetických firem zkoumá postoje těchto společností k příležitostem a rizikům, které chytrá síť přináší. Tyto postoje následně diskutuje s existující literaturou a komentáři Unie …víceAbstract:
This thesis focuses on the role of retail companies in implementing smart grids in the context of sociotechnical transition and the adoption of disruptive innovation. Through the analysis of interviews with managers of leading Czech energy companies, it explores the attitudes of these companies towards the opportunities and risks that the smart grid offers. It then discusses these attitudes with existing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dtu9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Jan Osička, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Tomáš Vlček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mezinárodní vztahy a energetická bezpečnost / Mezinárodní vztahy a energetická bezpečnost
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Koncept víceúrovňového vládnutí v zahraniční politice Evropské unie a Kanady: komparativní perspektiva
Iva Šašinková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Crisis as tool to grow in retail
Kasymgalieva Kasymgalieva