Bc. Petra Havlová

Diplomová práce

Marketingová strategie v prostředí startupu

Start -up Marketing Strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro startup projekt. V první části se zaměřuje na vymezení základních pojmů, s tématem spojených, a popisuje jednotlivé analýzy, které budou v následující části práce provedeny. Cílem práce je na základě vlastních zjištění navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro daný projekt.
Abstract:
This master thesis seeks a marketing strategy design for a startup project. The first part is targeted on explanation of basic concepts connected to the topic and brings a description of various analysis, which will be used later in the work. The objective of this thesis is to create, based on own findings, a suitable marketing startegy for a startup project.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní